Kenar

Bin Nasihat mı..Bir Musibet mi?

Spaces Live’da Arda için tutmaya başladığım ve 2 sene öncesinde babamın vefatıyla birlikte yazmaya ara verdiğim, bir daha da elimi süremediğim bloğum “Nohutum Ardam” maalesef kapanmış… Yazdığım onca anı, onca duygu, onca emek; Tonlarca resim bir anda kül oluvermiş hissine kapıldım. Yedeklemediğim, bir kenara atmadığım, tedbirimi almadığım için de ayrı bi kızdım kendime. Bir yandan, hiç ara vermeksizin mütemadiyen yazdığım, gün gün paylaştığım Ardamın güncesini kurtarma yolları ararken, bir yandan da yazamadığım kayıp 2 seneyi yeniden kaleme mi alsam -ki bir çoğu çoktan aklımdan silindi gitti- yoksa kafadan direk oturup roman mı yazsam ikilemini de yaşamıyor değilim. 

Önce kalınca bir defter edindim kendime yazabilmek için..Fakat yazı yazmayı mı unuttum, yoksa ellerimin on parmağına mı güveniyorum bilmem..aceleyle anlatasım, geçen yılları bir kalemde kapatasım var.

Sorun o ki..nerden başlayacağımı bilmiyorum? Baştan mı başlayım, yoksa kaldığım yerden mi devam edeyim, önce buna karar vermem gerekiyor sanırım:)

Sonuç itibariyle fena tosladım! Benimkisi  “Bir Musibet” oldu…”Bin” kere, şu yazdıklarını yedekle, bi yere koy, at, kaydet diyen kocamı dinlemeyip; “Bir Musibet” ile dersini alanlardanım ben.. Aferin bana!!

Bir Cevap Yazın

